
Θεσσαλονίκη: 29χρονη μαχαίρωσε τον 24χρονο σύντροφό της – Νοσηλεύεται σε κρίσιμη κατάσταση
Σοβαρό περιστατικό ενδοοικογενειακής βίας σημειώθηκε το πρωί της Δευτέρας (23/6) στην Άνω Πόλη Θεσσαλονίκης, όταν μια 29χρονη γυναίκα με καταγωγή από τη Ρουμανία φέρεται να επιτέθηκε με μαχαίρι στον 24χρονο σύντροφό της, τραυματίζοντάς τον σοβαρά.
Σύμφωνα με τις πρώτες πληροφορίες, το ζευγάρι βρισκόταν μέσα στο διαμέρισμα όπου διαμένει, όταν κάτω από συνθήκες που διερευνώνται από τις Αρχές ξέσπασε έντονος καβγάς. Κατά τη διάρκεια της αντιπαράθεσης, η 29χρονη φέρεται να άρπαξε ένα μαχαίρι και να επιτέθηκε στον νεαρό άνδρα, καταφέροντάς του τουλάχιστον δύο μαχαιριές.
Άμεσα στο σημείο κλήθηκαν αστυνομικές δυνάμεις και ασθενοφόρο του ΕΚΑΒ. Ο 24χρονος παραλήφθηκε από τους διασώστες και μεταφέρθηκε εσπευσμένα στο νοσοκομείο, όπου οι γιατροί δίνουν μάχη για τη σταθεροποίηση της κατάστασής του. Σύμφωνα με πληροφορίες, νοσηλεύεται σε κρίσιμη κατάσταση και αναμένεται να υποβληθεί σε χειρουργική επέμβαση λόγω της σοβαρότητας των τραυμάτων που φέρει.
Οι αστυνομικοί που έσπευσαν στο διαμέρισμα εντόπισαν την 29χρονη μέσα στον χώρο και προχώρησαν στη σύλληψή της. Η γυναίκα, η οποία κατάγεται από τη Ρουμανία, οδηγήθηκε στο αρμόδιο αστυνομικό τμήμα, όπου σχηματίζεται σε βάρος της δικογραφία για την υπόθεση.
Οι έρευνες των Αρχών βρίσκονται σε πλήρη εξέλιξη, προκειμένου να διαπιστωθούν τα ακριβή αίτια και οι συνθήκες κάτω από τις οποίες σημειώθηκε το αιματηρό περιστατικό. Παράλληλα, εξετάζονται μαρτυρίες και στοιχεία που ενδέχεται να ρίξουν φως στα γεγονότα που προηγήθηκαν της επίθεσης.
Η 29χρονη αναμένεται να οδηγηθεί αύριο ενώπιον του εισαγγελέα, προκειμένου να της απαγγελθούν οι σχετικές κατηγορίες. Οι Αρχές συνεχίζουν την προανάκριση, ενώ η κατάσταση της υγείας του 24χρονου παρακολουθείται στενά από το ιατρικό προσωπικό.


